Home Sweet Home - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 April 2009 | Nederland, Rotterdam


Lieve allemaal!

Even een kort, laatste berichtje om te laten weten dat ik weer thuis ben. Maandagmiddag na een lange, maar directe vlucht vanaf Lima ben ik op schiphol aangekomen waar m´n ouders en twee vriendinnetjes stonden te wachten. Een erg leuke thuiskomst!
Inmiddels ben ik al weer redelijk aan het wennen en verbaas ik me er vooral over dat alles zo normaal is en er niets is veranderd!
Ik ben nog niet in een groot zwart gat gevallen en heb me vooral vermaakt met iedereen weer zien en met heerlijk Nederlands eten eten..Misschien dat ik alles van m´n reis straks heel erg ga missen maar voorlopig vind ik het nog leuk om weer thuis te zijn!

De laatste dagen van m´n reis waren nog heel erg leuk. Ik ben oa gaan paragliden in Iquique, Chili en dat was ontzettend gaaf. Verder heb ik de laatste dagen heerlijk aan het strand gelegen terwijl ik in een supergezellig hostel zat. Als laatste busreis moest ik van Tacna naar Lima en dat was een busreis van 20 uur...Ontzettend lang maar ik had een luxe bus uitgekozen en dat was superrelaxt. In Lima nog snel souvenirs gekocht en toen naar huis gevlogen!

Ik heb echt een ongelofelijke reis gehad en ben heel erg blij met hoe het allemaal gegaan is. Ik heb zoveel meegemaakt dat ik waarschijnlijk iedereen nog eeuwen zal vervelen met m´n verhalen en m´n honderden foto´s hihi!

Ik wil iedereen die mijn blog gelezen heeft even bedanken en ik wil speciaal even de familie Hoedemaker bedanken omdat zij altijd zo trouw berichtjes achterlieten! Dat was echt leuk!

Dit is dan mijn laatste berichtje en ik ben van plan om nog veel meer te gaan reizen in de toekomst, dus dan laat ik het wel weer weten ;)

Veel Liefs Tessa


  • 03 April 2009 - 10:11

    Floor:

    jeeeh je bent er weer! kom me maar snel vervelen met al je verhalen :P
    tot snel! KUS

  • 03 April 2009 - 16:36

    Zus:

    Hey poephoofd,

    Gefeliciteerd met weer thuis zijn!

    Wel relaxed ook dat je nog leeft enzo. Whatever.

    Ik kom er ook aan hoor, nog, uhm, 12 weekjes slapen?

    Dikke zoen en groetjes aan Poeh. Heh.

    Zusknuf!

  • 18 April 2009 - 18:30

    Esther:

    Hey Tessa,

    bevalt het nog steeds hier in Nederland. Gelukig schijnt het zonnetje en ben je niet meteen in het koude en regenachtige Nederland beland :).
    Ik vond het echt heel leuk om je verhalen te volgen en je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt zijn Zuid Amerika. Hopelijk heb ik ook nog ene keer de mogelijkheid te gaan.

    Tot op de familiedag en dan mag je mij best vervelen hoor met je verhalen.
    Groet Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Studeren in Buenos Aires voor 5 maanden en daarna reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2008
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 34592

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 September 2013

Backpacken door Cuba en Midden-Amerika

24 Oktober 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

22 Juli 2011 - 30 November -0001

Studeren in Argentinië

27 September 2013 - 30 November -0001

Werken voor Villa Ticca in Ecuador

Landen bezocht: