Bye Bye Buenos Aires.... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu Bye Bye Buenos Aires.... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu

Bye Bye Buenos Aires....

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 November 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal!

Nog maar 4 uur te gaan en dan vertrek ik uit Buenos Aires. Het semester zit erop, tentamens gemaakt en zojuist nog een essay opgestuurd naar mijn lerares. Vanmiddag een afscheidspicknick met de internationale studenten van de universiteit gehad. En tja, dan begint al het afscheid nemen. Afscheid van een groep mensen waar ik zo ontzettend veel lol mee heb gehad, zo veel leuke feestjes mee heb gevierd en zo vaak mee heb gelunchd op de universiteit. Bah, afscheid nemen is helemaal niet leuk.

Ik heb nog 2 uur te gaan om mijn tas in te pakken en dan zal ik ook afscheid nemen van mijn huis en mijn huisgenootjes. Ook al zo stom. Nooit meer echt wonen in Buenos Aires. Bah, bah, stom, stom.

Maar!! Nu gaat het reizen beginnen en dat is toch eigenlijk wel heel erg gaaf. Reizen is ten slotte nog steeds het leukste wat er is in de wereld. Vanavond vertrek ik met Liam, Chiara en Erin naar Mendoza, de wijnstreek. Vervolgens gaan we naar Bariloche, Calafate, Torres del Paine in Chili. Vanaf Calafate zullen Steph, Florian en Elias zich bij ons aansluiten. En dan zal ik weer terugkeren naar Buenos Aires voor kerst en oud&nieuw met Erin en enkele anderen! Ik hoef dus nog geen definitief afscheid te nemen van deze geweldige stad. In het nieuwe jaar zal ik een paar dagen met Teresa reizen en daarna nog 3,5 week alleen door het noorden van Argentinie, Uruguay en wellicht Brazilië. Plannen genoeg dus...en wat voor plannen. Ik heb er onwijs zin in. Echt, wat een leven.

Maar totdat ik aankom in Mendoza morgenochtend ben ik met pijn in m'n hart afscheid aan het nemen van deze bijzondere tijd.

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop goed!

Via deze link: http://picasaweb.google.com/tessahoedemaker kunnen jullie de foto's bekijken die bij mijn vorige blog hoorden!

Veel liefs Tessa

  • 25 November 2011 - 21:00

    Dieuwertje:

    Lieve Ted, moeilijk moeilijk, weer een hoofdstuk van je boek! Maar mooie herinneringen vervagen niet snel en backpacken voelt vast snel weer veel fijner dan studeren! Heel veel plezier!! En onthoud even wat goede wijnen zijn als je toch in de wijnstreek bent.. hebben we hier ook nog wat aan! ;-)

    Geniet! xxx

  • 25 November 2011 - 22:04

    Nicky:

    Schat, heeeeel veel plezier!! Ik ga elke dag aan je denken. Ben super jaloers!! Xx

  • 26 November 2011 - 09:24

    Lise :

    Wat is afscheid nemen toch stom! Geniet van de fantastische dingen die je nog gaat zien/meemaken teddie!
    xxx

  • 26 November 2011 - 14:13

    Buuf:

    Hoi Tessa, jammer dat we weg moet uit BA, maar heel veel plezier met het reizen (en doe voorzichtig alsjeblieft....).
    Veel liefs van je buuf en de kids.

  • 27 November 2011 - 13:07

    Marijke Tibben:

    Ik had al medelijden met je, maar na het hele verslag te hebben gelezen(wat ga je nog veel beleven)dus niet meer. Hier alles ok. Half dec. komt de baby bij Bas en Maaike, spannend.
    Volgende week Sinterklaas vieren met
    de kleinkinderen. Genieten dus.
    Ben net terug van een weekje Canarische Eilanden met mijn vriendinnen. Erg leuk met mooi weer en dan valt het weer hier(nat,storm en koud)tegen.
    Tessa, heel veel plezier en geniet.
    Liefs Marijke

  • 29 November 2011 - 12:50

    Joyce:

    Lieve Tessa,

    Inderdaad....wat een leven!!!!!
    Geniet ervan en ik ben weer erg benieuwd naar al je ervaringen.
    Liefs van Joyce

  • 30 November 2011 - 09:48

    Moniek:

    Hee Tessa
    Ondertussen ben je natuurlijk al lekker aan het reizen, maar toch nog heel veel plezier :)! Niet vergeten Sinterklaas te vieren he?
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Tessa

Studeren in Buenos Aires voor 5 maanden en daarna reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2008
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 34564

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 September 2013

Backpacken door Cuba en Midden-Amerika

24 Oktober 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

22 Juli 2011 - 30 November -0001

Studeren in Argentinië

27 September 2013 - 30 November -0001

Werken voor Villa Ticca in Ecuador

Landen bezocht: