Nieuwe foto´s - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu Nieuwe foto´s - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto´s

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Januari 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve mensen,

Ik heb weer nieuwe foto´s in een album op mijn site geplaatst dus die kunnen jullie allemaal weer bewonderen op;
www.picasaweb.google.com/tessahoedemaker

Ik ben sinds afgelopen zaterdag weer helemaal opgeknapt van het ziek zijn en het gaat hartstikke goed met me. s'Ochtends aan het werk met de allerliefste kindjes (zie de foto´s)en s' middags vrij om leuke dingen in Sucre te doen. Het leven wordt hier al gauw weer normaal met boodschappen doen, koken, naar de markt, praktische dingen regelen en heerlijk genieten van het mooie weer.
Afgelopen zaterdag hebben we een paardrijtocht gedaan waarbij we door een arme buitenwijk van Sucre kwamen (heel bijzonder om te zien) en door de velden reden met als eindpunt watervallen! Het was een erg mooie tocht en Sascha en ik mochten zelfs nog even galopperen! De afgelopen week heb ik dus flink spierpijn gehad...
Volgende week ga ik met de grotere kindjes werken en ga ik nog 2 uur spaans per dag volgen omdat ik het leuk vind om m´n spaans te verbeteren!

Dit was het even voor nu...ik hou jullie op de hoogte!

Liefs!

  • 29 Januari 2009 - 17:44

    Barbara:

    Tessieee!!!
    Gelukkig ben je weer beter!!!!! we moeten snel weer even skypen.. en dan niet dat iedereen door elkaar praat haha. ik ga nu even snel naar je foto's koekeloeren!!

    KUSSIESSS Bar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Studeren in Buenos Aires voor 5 maanden en daarna reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2008
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 34583

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 September 2013

Backpacken door Cuba en Midden-Amerika

24 Oktober 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

22 Juli 2011 - 30 November -0001

Studeren in Argentinië

27 September 2013 - 30 November -0001

Werken voor Villa Ticca in Ecuador

Landen bezocht: