Foto´s - Reisverslag uit Cusco, Peru van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Cusco, Peru van Tessa Hoedemaker - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 November 2008 | Peru, Cusco

Hee allemaal,

Ik heb een fotoalbum gemaakt op picasaweb.Ik hoop dat de link het doet want het lukte eerst helemaal niet. Foto´s op mn weblog plaatsen lukt ook nog niet. Ik ben nog niet zo´n held met dit soort dingen haha.

Sommige foto´s was ik vergeten te draaien dus ik adviseer jullie om of je scherm ff te draaien, of je hoofd natuurlijk!

Ik zal snel weer een berichtje schrijven.

Liefs!

ps. de link is

http://picasaweb.google.com/tessahoedemaker/EersteWeekPeru#

  • 01 November 2008 - 17:48

    Krista:

    Leuk om je foto's te zien dan hebben we wat meer beeld bij je verhalen. Veel plezier nog! Groetjes, Krista (Andromed)

  • 01 November 2008 - 18:22

    Jentien:

    Leuke foto's tes!
    x

  • 01 November 2008 - 19:29

    Zus:

    Super cool!!!

    Het ziet er echt zo Peruviaans uit allemaal! :D

    Love you sistah!

  • 02 November 2008 - 16:21

    Mama:

    Wat ontzettend leuk al die foto´s! Heb ze net met Theo samen zitten bekijken. Je gastgezin en huis ziet er gezellig en best luxe uit. Grappig om al je spullen te zien staan in die nieuwe omgeving. Heb nu weer meer beeld bij je verhalen!
    Kus Mama xxx

  • 03 November 2008 - 11:25

    Floris:

    Jeetje, wat een foto's Tessa, als je zo doorgaat wordt dat nog een dik fotoboek :p. 'T ziet er iig wel leuk uit. Veel plezier nog!

  • 03 November 2008 - 17:19

    Jaleesa:

    Lieve Tess, heel leuk om je foto's te zien. Moet zeggen dat het veel luxer is dan ik had gedacht! Ziet er allemaal netjes en super gezellig uit. Jaloers!
    liefs xxxx

  • 04 November 2008 - 11:17

    Yke:

    Lieverd! Leukleukleuk die foto's, ik ga ze op de muren plakken dan ben ik gewoon bij je in Peru!
    Fijn om te zien/lezen dat je zo geniet.
    Dikke kus en liefs

  • 04 November 2008 - 22:06

    Michiel:

    net met Car je foto's bekeken. M'n hoofd gedraaid af en toe.
    ERRGG leuk !!
    xOompje

  • 07 November 2008 - 08:07

    Richard:

    Hey,

    De foto's zijn erg leuk! Wel een beetje last van mijn nek ;-)
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier nog!

    Groetjes!
    Richard

    P.S. Waar zijn nu de foto's van een salsa dansende Tessa...

  • 07 November 2008 - 21:16

    Blixa:

    Hee Tessie!
    wat een super leuk fotos! ziet er echt heel leuk uit daar allemaal.echt gezellig met die meisjes!
    heeeeel veel plezier in de jungle en mail je snel! liefs!

  • 12 November 2008 - 13:49

    PBR:

    Van die Joseph weet ik niets, maar goed dat je het naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Studeren in Buenos Aires voor 5 maanden en daarna reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 34577

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 18 September 2013

Backpacken door Cuba en Midden-Amerika

24 Oktober 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

22 Juli 2011 - 30 November -0001

Studeren in Argentinië

27 September 2013 - 30 November -0001

Werken voor Villa Ticca in Ecuador

Landen bezocht: